نوشته شده توسط : بددهن

 

امروز خبری خوندم که خیال منو از بابت آینده ی این مملکت راحت کرد. یکی از غفلت های دولت های پیشین که منافع ملی و چه بسا منافع جهان اسلام رو به خطر می انداخت کشف شد و دست یاوه گویان شرق و غرب در دسیسه ای جدید رو شد . البته لازم به ذکر است بیشتر دست غرب رو شده است و شرقی های بیچاره زیاد دخیل نبوده اند.
یکی از  دامت برکاته ها اعلام کرده اند که شعار "فرزند کمتر زندگی بهتر" منطبق با آیات قران نیست ویک شعار انحرافی است که احتمالا کار صهیونیست ها و یا سران فتنه است که وارد فرهنگ زنا شویی ما شده است!در همین راستا من چند وقت پیش یه شعار کاملا منطبق با آیات قران پشت یه کامیونِ احتمالا بسیجی دیدم که به نظر من اگه یه کار گروه تخصصی تشکیل بدهیم و آنرا نهادینه کنیم خیلی خوب می شود. پشت کامیون ارزشی مذبور نوشته بود :" فرزند کمتر همسر بیشتر" که به نظر حقیر خیلی هم خوب و کاربردی می باشد. البته موانع قانونی آن هم چند روز پیش بر طرف شده و میتوانید حالشو ببرید. 
 در همین راستا از برادر ارزشی آقای ضرغامی تقاضا می شود در جهت نیل به این شعار قرانی علی الحساب چند تا از این سریال های فرهنگ ساز بسازه تا ملت آدم بشوند.  هیئت دولت هم طی یک جلسه ی چند ساعته  تعداد شب جمعه های هفته رو هرچقدر که مقدوره زیاد کنن تا در کوتاه مدت توطئه ی صهیو نیست های بی ناموس خنثی بشود. وزارت بهداشت هم این کاندوم ها و وسایل بی ناموسی را از سطح شهر جمع آوری کنه ویا حد اقل سوراخش کنه که اینقدر از غربی ها ضربه نخوریم وآبروی نظام حفظ بشود. 


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , بددهانی ِ دینی , ,
:: برچسب‌ها: فرزند کمتر همسر بیشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 16 شهريور 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد